Мектепке дейінгі ұйымдарға жолдама алуға қатысты жиі қойылатын сұрақтар және оларға жауаптар.

Мектепке дейінгі ұйымға баланы қалай кезекке қоюға болады?

Қостанай ауданында электронды кезек. Баланы Е-gov немесе «INDIGO-электрондық балабақша» АЖ арқылы кезекке қоюға болады https://indigo.kostregion.kostanay.e-orda.kz/

Электрондық кезек дегеніміз не?

Электрондық кезек – белгілі бір алгоритм бойынша жұмыс істейтін робот, робот оның әрекетіне кез келген бөгде араласуды болдырмайды.

Өтініш берушінің жеке кабинеті дегеніміз не?

— INDIGO-дағы әрбір өтініш берушінің жеке кабинеті бар (интернет-портал Пайдаланушы кезекке қоюға бірінші өтініш берген кезде пайдаланушының жеке кабинетін автоматты түрде құрады).

Өтініш берушілерге жеке кабинет не үшін қажет?

-Жеке кабинетте өтініш берушілер:

1) мектепке дейінгі ұйымдардың тізімімен танысу

2) оларда бар бос орындар

3) кезектілікті тексеру

 4) жеңілдіктердің болуын көрсету

5) мектепке дейінгі ұйымға жолдама алу

Сондай-ақ жеке кабинетте өтініш берушілер:

-жеке кабинетте тіркелген және оны бастамашылық ету үшін пайдаланылатын ұялы телефон нөмірін мәжбүрлеп ауыстыру;

— парольдерді ауыстыру және жеке кабинетке кіруді қалпына келтіру;

— жеке кабинетті бір ата-анадан екіншісіне қайта рәсімдеу;

— басқа өтініш беруші берген баланың өтінішін жеке кабинетке бекіту.

Жеке кабинетке кіру кезінде азаматтарға не ескеру қажет?

 — Әр түрлі құрылғылардан және интернет-браузерлерден бір жеке кабинетке параллель кіруге тыйым салынады.

Өтініш берушінің жеке кабинетін бөгде адам пайдалана ала ма?

Жеке кабинетті пайдаланушы жеке кабинетті дербес пайдалануға және жеке кабинетке кіру үшін есептік деректерді басқа тұлғаларға бермеуге міндетті. Сондай-ақ құпиясөздерді жою үшін талап етілетін және жеке кабинетті мәжбүрлеп иелену үшін пайдаланылуы мүмкін мәліметтерді біреуге бермеуге міндетті.

Жеке кабинет үшін кім жауапты?

Пайдаланушының жеке кабинетінде жүргізілген іс-әрекеттер үшін барлық жауапкершілік осындай іс-әрекеттер жүргізілмейінше жеке кабинет иесіне жүктеледі.

Жеке кабинетті жабу үшін негіздер?

-Үш рет қатарынан жеке кабинеттен 60 минут ішінде парольді қате енгізу жеке кабинетті құлыптауға негіз болып табылады (құлыптау 4 сағат сақталады және автоматты түрде алынады).

Төменде көрсетілген операцияларды орындау үшін мәліметтерді үш рет қате көрсету жеке кабинетті жабуға/құлыптауға  негіз болып табылады:

1) Жеке кабинетте тіркелген және оны бастамашылық ету үшін пайдаланылатын ұялы телефон нөмірін мәжбүрлеп ауыстыру;

2) парольдерді ауыстыру және жеке кабинетке қолжетімділікті қалпына келтіру;

3) Жеке кабинетті бір ата-анадан екіншісіне қайта ресімдеу;

4) басқа өтініш беруші берген баланың өтінішін жеке кабинетке бекіту.

      Құлыптау 4 сағат ұсталады және  автоматты түрде алынады. Сол тәулік ішінде келесі құлыптауды орнату құлыптаудың ұзақтығы 10 сағатқа дейін арттырады.

     Жеке кабинетке кіру үшін құрылғыны (смартфонды, планшетті) тіркеу дегеніміз не?

     Жеке кабинетті алғаш кірген кезде, интернет-порталда өтініш беруші құрылғыны тіркеу қажет. Мұндай тіркеу жеке кабинетті ұялы телефонмен, компьютермен немесе планшетпен, сондай-ақ кіру жүзеге асырылатын интернет-браузермен байланыстырады.

     Бұдан әрі өтініш берушіге жеке кабинетті осы құрылғыдан және нақты интернет-браузерден басқа еш жерде пайдалануға және өзінің ұялы құрылғысынан басқа пайдаланушылардың жеке кабинеттеріне кірмеуге болмайды.

Тіркелген құрылғының жоғалуы, сынуы жағдайында не істеу керек?

— ұялы құрылғыны қайта тіркеу мүмкін.

Бұл ретте мынадай шектеулер қолданылады:

Құрылғыны әрбір келесі тіркеуге (қайта тіркеуге) алдыңғы тіркеуді жүзеге асырған сәттен бастап 5 күнтізбелік күннен кешіктірілмей жол беріледі. 30 күнтізбелік күн ішінде 2 тіркеуден артық емес.

Қаскүнемдер жеке кабинетке кіргенде не істеу керек?

— пайдаланушы білім бөлімінде өтініш бере алады (Тобыл қаласы, Школьная көшесі 40, тел: 2 31 84) Жеке кабинетті пайдаланушыға қайта ресімдеу мүмкіндігін қарастыру өтініші бар.

Өтініш беруші Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес жеке кабинеттен бөгде тұлғаларға есептік деректерді беруге жауапты болады.

Портал жұмысының мәселелері бойынша қайда хабарласуға болады?

— «INDIGO-электрондық балабақша» интернет-порталының жұмысы бойынша сұрақтарды азаматтар онлайн-режимде (оң жақ төменгі бұрышында белгі) немесе білім бөліміне қоя алады.

Мектепке дейінгі ұйымдарға 2020-2021 оқу жылына балаларды қабылдау қашан жоспарлануда?

2020 жылдың 4 маусымынан бастап «NDIGO» арқылы.

INDIGO-да бағыттарды алу алгоритмі қандай ?

Күн бойы мектепке дейінгі ұйымдарда орындар босатылады және ақпарат жүйеге түседі. Орындар тізімі күн сайын сағат 18.00-де босаған орындар хаттамасында жарияланады. Барлық жаңадан түскен орындар 18.00-ден 07.00-ге дейін жүйеде болады. Оларға әзірге жолдама берілмейді. Олармен тек танысуға болады.

    Таңғы сағат 07.00-де INDIGO жүйесінің серверлік уақыты бойынша бос орындарға кіру мүмкіндігі ашылады. Сіздің жеке емес, серверлік уақыт бойынша. Сіз сағат 18.00-де жүйеге түскен орындарды көресіз.

     Жаңа орындар тек «бірінші х өтініш берушілерге» ашылады. Мысалы, жүйеге 2017 жылғы балалар үшін 100 орын түсті. Демек, жүйе осы орындарға кезекте тұрған 100 өтініш берушіге ғана жолдама алуға мүмкіндік береді. Бұл басым кіру деп аталады. Олардың арасында кезектен тыс және қарапайым азаматтар да болады (себебі кезек кезектесіп қалыптасады: 3 жай өтініш, 1 кезектен тыс).

       Басым қатынау 3 жұмыс күніне созылады. Осы уақыт ішінде жүйе жаңа орындарға қолжетімділікті ашқан барлық өтініш берушілер оларды зерделейді және бағыттар алады.

        Басым қатынау мерзімі өткеннен кейін жүйе таңғы сағат 07: 00-де кезекте тұрған барлық адамдар үшін қалған жерлерге қолжетімділікті ашады.

      Орындар кезек нөміріне қарамастан барлығына қолжетімді.

      Өтініш беруші өз бетінше орынды таңдайды және жолдама жазады.

      Бағыт телефонға SMS түрінде келеді.

Facebook Comments
Запись опубликована в рубрике Без рубрики. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставить комментарий

avatar
  Подписаться  
Уведомление о